پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
فهرست: – مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ – زمینه های ظهورCRM – اهداف CRM – محرک های درونی سازمان که باعث توجه به CRMمی شود – اصول CRM – انواع فن اوری CRM – انواع CRM عملیاتی – انواع CRM تحلیلی – مدل چرخه حیات CRMاز دیدگاه کالاکوتا – مدل یکپارچگی فرایند های CRM – گام های موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری – تجزیه و تحلیل نیازمندیها. – .
دانلود فایل های مفید برای دانشجویان مدیریت ,مشتری ,ارتباط ,انواع ,چیست؟ ,مدیریت ارتباط ,مشتری چیست؟ ,پاورپوینت مدیریت ,پاورپوینت مدیریت ارتباط منبع
درباره این سایت