مقاله كايزن و مديريت كيفيت
فهرست: اولويتبخشي به كيفيت اظهارنظر براساس آمار و دادههاي صحيح مشتري را فرايند بعدي قلمداد كردن بهبود در شرق و غرب كايزن در برابر نوآوري چکیده: از ۱۹۸۶ كه كتاب كايزن منتشر شد، واژة «كايزن» به عنوان يكي از مفاهيم كليدي مديريت مطرح و پذيرفته شد. فرهنگ جديد لغات آكسفورد، واژه كايزن را روشي مستمر در بهبود كار، اثربخشي فردي و نظاير آن در قالب فرهنگ كار بيان ميكند. اين واژه در دستور زبان انگليسي جايگاه خاصي دار.
دانلود فایل های مفید برای دانشجویان كايزن ,كيفيت ,مديريت ,مديريت كيفيت ,مقاله كايزن منبع
درباره این سایت