مقاله مديريت ارتباط با مشتري(CRM)
فهرست: مقدمه ۲ تاریخچه CRM ۳ تعریف CRM ( مدیریت ارتباط با مشتریان ) ۴ برخی از دستاوردهای کلی CRM عبارتند از : ۵ موضوعات مورد بحث در CRM ۵ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ۶ مراحل اجرای crm ۸ ضرورت به کارگیری CRM ۹ مزایای استفاده از سیستم CRM ۱۰ مراحل استقرار CRM ۱۰ نتیجه گیری ۱۵ منابع و ماخذ: ۱۷ چکیده: از نظر تاريخي، تا قبل از انقلاب صنعتي، تجارت و بازرگاني بيشتر، رابطه محور بوده است
دانلود فایل های مفید برای دانشجویان ارتباط ,مدیریت ارتباط ,مديريت ارتباط ,مقاله مديريت ,مقاله مديريت ارتباط منبع
درباره این سایت