مقاله مديريت ارتباط با مشتري(CRM)

مقاله مديريت ارتباط با مشتري(CRM)

فهرست: مقدمه ۲ تاریخچه CRM ۳ تعریف CRM ( مدیریت ارتباط با مشتریان ) ۴ برخی از دستاوردهای کلی CRM عبارتند از : ۵ موضوعات مورد بحث در CRM ۵ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ۶ مراحل اجرای crm ۸ ضرورت به کارگیری CRM ۹ مزایای استفاده از سیستم CRM ۱۰ مراحل استقرار CRM ۱۰ نتیجه گیری ۱۵ منابع و ماخذ: ۱۷ چکیده: از نظر تاريخي، تا قبل از انقلاب صنعتي، تجارت و بازرگاني بيشتر، رابطه محور بوده است

دریافت فایل

دانلود فایل های مفید برای دانشجویان ارتباط ,مدیریت ارتباط ,مديريت ارتباط ,مقاله مديريت ,مقاله مديريت ارتباط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قیمت بلیط اروپا نهالستان دکتر سعید قاسمی دانلود رایگان پرسنامه freecomponents رونق تولید ملی moradmusic سایت ریما هر چی که بخوای