مقاله مدیریت و تعارض سازمانی
دانفهرست: مقدمه مفهوم تعارض جایگاه تعارض در مدیریت نظریه سنتی نظریه روابط انسانی نظریه تعامل تقسیم بندی تعت سازمانی ارزیابی منشأ تعت سازمانی مدیریت تعارض استراتژی ایجاد تعارض سازنده در سازمان مباحث مرتبط با عنوان چکیده: تعارض پدیدهای است که آثار مثبت و منفی روی عملکرد افراد و سازمانها دارد. استفاده صحیح و مؤثر از تعارض موجب بهبود عملکرد و ارتقای سطح سلامتی سازمان میگردد و استفاده غیر مؤثر از آن موجب کاهش عملکرد و .
دانلود فایل های مفید برای دانشجویان تعارض ,مدیریت ,سازمانی ,عملکرد ,نظریه ,تعت سازمانی ,تعارض سازمانی ,مقاله مدیریت منبع
درباره این سایت